..
Każda dynamicznie działająca organizacja potrzebuje sprawnie działającego narzędzia do rozliczania dokumentów finansowych.

Obsługa zaliczek, delegacji i rozliczania zakupów dotyczy bezpośredniej aktywności pracowników i zapewnia terminowość rozliczania kosztów przedsiębiorstwa.

Obsługa zaliczek. Zaliczki mogą być udzielane w związku z delegacjami lub na okoliczność wydatków. Rozliczanie zaliczki może odbywać się w ciężar rachunku z delegacji lub w ciężar rachunków bieżących, dokonanych kartą służbową lub gotówką. Zwrot zaliczek może być ręczny lub automatyczny.

Obsługa rachunków / faktur. Rachunki i faktury mogą być rozliczane w dobro pobranej zaliczki, w dobro służbowej karty płatniczej, poprzez zwrot środków dla pracownika lub dla kontrahenta.

Obsługa delegacji służbowych. Obsługiwane są delegacje krajowe i zagraniczne.

Obsługa kart płatniczych. W ramach obsługi kart możliwe jest rozliczanie rachunków opłaconych kartą oraz obsługa spłat dla operacji kartowych.

Szeregowi pracownicy jednostki. Dla szeregowych pracowników, zautomatyzowane narzędzia rozliczeń finansowych oszczędzają czas poświęcany na czynności administracyjne.

Kierownik zespołu. Kierownicy zespołów uzyskują narzędzie do akceptacji kosztów pracowników oraz sprawowania bieżącego nadzoru nad ich kształtowaniem.

Kierownicy i pracownik HR. Pracownicy HR, kierownicy HR, jak również kierownicy jednostek mogą na bieżąco monitorować prawidłowość realizacji polityki kosztowej firmy.
Erkwadrat sp. z o.o.
www.erkwadrat.pl
biuro@erkwadrat.pl
facebook/erkwadrat